Bursa'da su kesintisi
Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Osmangazi ve Yıldırım ilçelerinde 24 Nisan Çarşamba günü su kesintisi uygulanacak.
2013.04.22 17:46 - Son Güncellenme: 2013.04.22 17:47 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
BUSKİ yetkililerinin açıklamasına göre; içmesuyu çalışmaları nedeniyle 24 Nisan Çarşamba günü, 08.00 ile 19.00 saatleri arasında, Osmangazi İlçesi Emek - Fatih Sultan Mehmet Mahallesi ve civarı ile Yıldırım İlçesi Yunus Emre Mahallesi ve civarında su kesintisi uygulanacağı bildirildi.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda suların belirtilen zamandan daha önce verilebileceğini kaydeden yetkililer, vatandaşları tedbirli olmaları ve musluklarını kontrollü kullanmaları konusunda uyardı.