Bursa'da sigara izmaritini yere atmamak için cebine koydu! "Çok güzel hareketler bunlar"

Bursa'da sigara izmaritini yere atmamak için cebine koydu! "Çok güzel hareketler bunlar"

Bursa'da, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, sigara izmaritini yere atmayıp cebine koyan kişinin görüntülerini paylaşarak, "Çok güzel hareketler bunlar" ifadesini kullandı.

2024.09.26 23:48 - Son Güncellenme: 2024.09.27 08:47 - Bursa Bölge - AA
A
Bursa'da sigara izmaritini yere atmamak için cebine koydu! "Çok güzel hareketler bunlar"
00:15 İnegöl Belediye Başkanı Taban: Çok güzel hareketler bunlar

İLGİLİ VİDEO

İnegöl Belediye Başkanı Taban: Çok güzel hareketler bunlar

Bursa İnegöl ilçesinde motosikletiyle trafik ışıklarında bekleyen bir kişi, çevreyi kirletmemek için sigarasının külünü döktükten sonra izmaritini cebine koydu.

İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, söz konusu görüntüyü, "Çok güzel hareketler bunlar. Bir de kaskın olsa daha da güzel olurdu kardeşim" diyerek sosyal medya hesabından paylaştı. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.09.26 23:48 - Son Güncellenme: 2024.09.27 08:47 - AA
A