Bursa'da seyir halindeyken alev alan otomobil, kullanılmaz hale geldi
Merkez Yıldırım İlçesi Emirsultan Mahallesi'nde, dün işten çıkıp eve gitmek için yola çıkan Orhan Ö. (35) yönetimindeki otomobil, alev aldı.
2019.03.20 09:11 - Son Güncellenme: 2019.03.20 09:12 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
02:41
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da seyir halindeyken alev alan otomobil, kullanılmaz hale geldi
Aracını yolun ortasında durdurup, inen Orhan Ö., itfaiyeye haber verdi.

Gelen ekipler, yangına müdahale ederken, polis de önlem alarak yolu trafiğe kapattı. Yangın, ekiplerin yoğun çabası sonucu söndürüldü.
Kullanılmaz hale gelen otomobil, çekici yardımıyla kaldırılırken, yol, yaklaşık 2 saat sonra yeniden ulaşıma açıldı.
