Bursa'da seyir halindeyken alev alan otomobil, kullanılmaz hale geldi

Bursa'da seyir halindeyken alev alan otomobil, kullanılmaz hale geldi

Merkez Yıldırım İlçesi Emirsultan Mahallesi'nde, dün işten çıkıp eve gitmek için yola çıkan Orhan Ö. (35) yönetimindeki otomobil, alev aldı.

2019.03.20 09:11 - Son Güncellenme: 2019.03.20 09:12 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da seyir halindeyken alev alan otomobil, kullanılmaz hale geldi
02:41 Bursa'da seyir halindeyken alev alan otomobil, kullanılmaz hale geldi

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da seyir halindeyken alev alan otomobil, kullanılmaz hale geldi

Aracını yolun ortasında durdurup, inen Orhan Ö., itfaiyeye haber verdi.

Gelen ekipler, yangına müdahale ederken, polis de önlem alarak yolu trafiğe kapattı. Yangın, ekiplerin yoğun çabası sonucu söndürüldü.

Kullanılmaz hale gelen otomobil, çekici yardımıyla kaldırılırken, yol, yaklaşık 2 saat sonra yeniden ulaşıma açıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.03.20 09:11 - Son Güncellenme: 2019.03.20 09:12 - HABER MERKEZİ
A