Bursa'da seyir halindeyken alev alan otomobil, kullanılmaz hale geldi

Haber · 2019.03.20 09:30

Merkez Yıldırım İlçesi Emirsultan Mahallesi'nde, dün işten çıkıp eve gitmek için yola çıkan Orhan Ö. (35) yönetimindeki otomobil, alev aldı.