Bursa'da sağlık emekçileri greve devam ediyor

Bursa'da sağlık emekçileri greve devam ediyor

Bursa'da sağlık çalışanları 2-6 Aralık 2024 tarihinde aile hekimliği yönetmeliğine karşı taleplerini tekrarladı.

2024.12.06 12:57 - Son Güncellenme: 2024.12.06 13:14 - Bursa Bölge - MERVE DENİZ EKİCİ
A
Bursa'da sağlık emekçileri greve devam ediyor

HABER: MERVE DENİZ EKİCİ / FOTOĞRAF : CEREN SÜMBÜL

Birlik Dayanışma, Bursa Aile Hekimliği Derneği, Bursa Tabip Odası, Genel Sağlık İş, Hekimler Birliği Sendikası, Hekimsen, Sağlık Ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası, Aile Hekimliği Yönetmeliği'ne karşı grevlerine devam ederken Grev Parkı'nda basın açıklaması gerçekleştirdi. 

"YÜZDE 70 KATILIM ORANI YÖNETMELİĞİN GÜVENSİZLİĞİNDEN KAYNAKLIDIR"

Bursa Tabip Odası Başkanı Kadir Binbaş basın açıklamasını gerçekleştirdi. Binbaş, greve katılımın bu sefer yüzde 70 olduğunu belirterek, "Eziyet yönetmeliğine karşı yine bir grevdeyiz. Her seferinde basın açıklaması yaptık. Yüzde 70 katılımla en uzun eylemi yapmış bulunuyoruz. Bu başarı yönetmeliğin güvensizliğinden kaynaklıdır. Yeni kaoslara yol açacağı, hekim ve aile sağlığı çalışanların maddi olarak sorunlar yaşayacağı için eylem yapıyoruz. Eğer yönetmelikte ısrarcı olunursa grevlerimiz ve açıklamalarımıza da devam edeceğiz. Bakanlığın bizlerle diyalog halinde bu yönetmeliğin düzeltilmesini ve hak gasplarının ortadan kalkmasını istiyoruz" dedi. Binbaş, basın ve halkımızın verdiği desteklerden dolayı mutlu olduklarını dile getirdi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.12.06 12:57 - Son Güncellenme: 2024.12.06 13:14 - MERVE DENİZ EKİCİ
A