Bursa'da Renault fabrikasında işçiler eylem yaptı
Dünya otomotiv devi Renault'un Bursa'daki fabrikasında işçiler, 3 yıl denildiği halde 4 yıla çıkarılan banka promosyonu ile ilgili yemekhanede eylem yaptı. Masalara tabak çatallarla vuran işçilerin eylem görüntüleri sosyal medyada kısa sürede yayıldı.
2021.09.02 18:10 - Son Güncellenme: 2021.09.02 20:21 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da Renault fabrikasında işçiler eylem yaptı
Renault fabrikasında 2017 yılında yapılan anlaşma gereği banka promosyonlarının 3 yıllık olduğu işçilere bildirilmişti. Fakat fabrikadan dün yapılan açıklamada, banka promosyonlarının 4 yıllık olduğu açıklandı.
Renault işçileri banka promosyonlarını protesto etmek için bugün eylem yaptı.
Bursa'da bulunan Renault fabrikasında banka promosyonlarının 4 yıl olacağının açıklanması üzerine işçiler, fabrika yemekhanesinde eylem yaparak seslerini duyurdu.
