Bursa'da polisin hayvan sevgisi kamerada
Bursa'nın Gemlik ilçesinde sokağa çıkma kısıtlaması esnasında, sokakta susayan bir kediye, Gemlik İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde görevli bir polisin su içirmesi kameralara yansıdı.
2020.04.24 12:22 - Son Güncellenme: 2020.04.24 12:29 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Gemlik Meydanı AVM bölgesinde bulunan çeşmenin etrafında bir kedinin dolaştığını ve su içmeye çalıştığını görev polis memuru, çeşmeye uzanarak elleriyle kediye su içirdi.
O anlar ise meslektaşları tarafından kayıt altın alındı.