Bursa'da piknik alanları doldu, taştı!

Bursa'da piknik alanları doldu, taştı!

 Bursa'da hava sıcaklığının 20 derecenin üzerine çıkmasının ardından hafta sonunu fırsat bilen vatandaşlar piknik alanlarına akın etti. 

2016.02.28 16:53 - Son Güncellenme: 2016.02.28 17:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da piknik alanları doldu, taştı!
01:39 Marmara yanıyor! Bursa'da 2,5 katına ulaştı!

İLGİLİ VİDEO

Marmara yanıyor! Bursa'da 2,5 katına ulaştı!

Bursa'da hafta sonunda yazdan kalma bir hava yaşanıyor.

Bursa Büyüksehir Belediyesi tarafından rekreasyon çalışmaları yaz aylarında bitirilen Dobruca'daki kent ormanını vatandaşlar doldurdu.

Hafta sonunda sıcak havanın tadını çıkartan vatandaşlar, keyifli gün yaşadı. Mangal yapıp, piknik yapan aileler, gönüllerince eğlendi. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.02.28 16:53 - Son Güncellenme: 2016.02.28 17:06 - HABER MERKEZİ
A