Bursa'da otomobil devi Renault üretime ara verdi!
Bursa'da faaliyet gösteren otomotiv devi Oyak Renault, 4 Nisan'a kadar bazı bölümlerde üretime ara verdiğini duyurdu.
2022.03.25 23:53 - Son Güncellenme: 2022.03.26 00:17 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa'da faaliyet gösteren otomotiv devli Oyak Renault, 4 Nisan'a kadar bazı bölümlerde üretime ara verildiğini açıkladı.
Duruşlar devam edecek
Otomotiv sektöründeki çip tedarik krizi devam ediyor. Çip krizi yüzünden Renault fabrikası üretime bir kez daha ara verdi.
Fabrikada üretim duruşlarının devam edeceğini söyleyen işçiler, "Ramazan ayı içerisinde de 15 günlük duruş olabilir. Bu sene de fabrikada sürekli duruşlar olacak gibi görünüyor. Sadece çip sorunu yok. Başka parçalarda da tedarik sorunu yaşanıyor" dedi.
Diğer yandan fabrika üretime ara verilen bölümleri de açıkladı;
