Bursa'da orman yangını
Bursa'nın Harmancık ilçesinde çıkan orman yangınında, 5 hektarlık çamlık alan zarar gördü.
2016.04.07 18:30 - Son Güncellenme: 2016.04.07 19:34 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Orman Bölge Müdürü Ahmet Köksal Coşkun, yaptığı açıklamada, ilçeye bağla Çakmaklı köyü yakınlarındaki çamlık alanda tahminlerine göre bir vatandaşın, sazlıkları ateşe vermesinin ardından yangının başladığını söyledi.
Çoşkun, ''Buradaki alevlerin ormanlık alana sıçradığını düşünüyoruz. İhbarın ardından 15 orman işçisi ve 7 itfaiye aracı ile müdahale ettik. Şu anda soğutma çalışmalarına başladık. 5 hektarlık bir çamlık alan zarar gördü.'' dedi.
Bölge Müdürü Coşkun, havaların asınması nedeniyle vatandaşları ormanlık alanda ateş yakmamaları konusunda uyardı.