Bursa'da önce darp sonra gasp şoku!
Bursa'da bir kişi, oğlunun kimliği belirsiz kişiler tarafından darp edilip, telefonunun alındığını belirterek, polise müracaat etti.
2013.07.31 10:06 - Son Güncellenme: 2013.07.31 10:20 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, olay merkez Yıldırım ilçesi Bağlaraltı Mahallesi'nde meydana geldi. A.F.T., akşam saatlerinde evine giderken, kimliği belirsiz 2 kişi tarafından durduruldu. Kimliği belirsiz şahıslar, A.F.T.'nin üzerindeki değerli malzemeleri almak istedi. A.F.T., vermek istemeyince, kimliği belirsiz şahıslar tarafından darp edildi. Şahsın üzerindeki cep telefonunu gasp eden zanlılar, olay yerinden kaçtı. A.F.T., eve geldiğinde durumu babasına anlatarak en yakın polis karakoluna gidip, müracaatta bulundu.
Olayla alakalı soruşturma başlatıldı.