Bursa'da öğrenciler yerli malı haftası programında zehirlenerek hastaneye kaldırıldı!

Bursa'da öğrenciler yerli malı haftası programında zehirlenerek hastaneye kaldırıldı!

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde bir ortaokulda meydana gelen olayda, yerli malı haftası etkinliğinde yedikleri gıdalardan dolayı 6 öğrenci mide bulantısı ve baş dönmesi şikayeti ile hastaneye kaldırıldı. Yaşanan olay ile ilgili soruşturma başlatıldı.

2024.12.26 14:43 - Son Güncellenme: 2024.12.26 14:48 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Bursa'da öğrenciler yerli malı haftası programında zehirlenerek hastaneye kaldırıldı!

FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN

Olay, Orhangazi ilçesinde bulunan İmam Hatip Ortaokulu'nda yaşandı.

Alınan bilgilere göre okulda düzenlenen yerli malı haftası programında 6 öğrenci yedikleri yiyecekler nedeniyle baş dönmesi ve mide yaşayınca, okula çağrılan ambulansla hastaneye kaldırıldılar.

Yaşanan olay sonrası hastaneye kaldırılan öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, okul idareside hastaneye gelerek öğrenciler hakkında bilgi aldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.12.26 14:43 - Son Güncellenme: 2024.12.26 14:48 - FATİH MISIR
A