Bursa'da o yol trafiğe açıldı

Bursa'da o yol trafiğe açıldı

Bursa'da şiddetli yağış sebebiyle 1 buçuk ay önce çöken yol trafiğe açıldı.

2014.06.13 11:48 - Son Güncellenme: 2014.06.13 11:59 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da o yol trafiğe açıldı


Bursa'da 27 Nisan gecesi şiddetini arttıran yağmur sebebiyle göçük meydana gelen Bursa-Ankara Karayolu Santral Garaj mevkiindeki yol trafiğe açıldı. Yaklaşık 1 buçuk aylık çalışmaların neticesinde ulaşıma açılan yolda, sürücüler rahat rahat ulaşımını sağlıyor. Çöken yol tek şerit olarak trafiğe açılırken, kent meydanında "Gençosman Kavşağı Ankara dönüşü kapalıdır. Alternatif güzergah olarak Gazcılar ve İnönü caddelerini kullanınız" tabelasının durması gözlerden kaçmazken, bazı sürücülerin alternatif yolları kullanmaya devam ettiği görünüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.13 11:48 - Son Güncellenme: 2014.06.13 11:59 - HABER MERKEZİ
A