Bursa'da motosiklet sürücüsü 112 ambulansı için fermuar sistemi yaptırdı

Bursa'da motosiklet sürücüsü 112 ambulansı için fermuar sistemi yaptırdı

Bursa'da seyir halinde olan ambulansı gören motosiklet sürücüsü, ambulansın önüne geçerek trafiği fermuar yöntemiyle açtı. O anlar 112 personelinin kamerasına yansıdı.

2024.03.27 10:16 - Son Güncellenme: 2024.03.27 10:28 - Bursa Bölge - İHA
A
Bursa'da motosiklet sürücüsü 112 ambulansı için fermuar sistemi yaptırdı
00:28 Bursa'da motosiklet sürücüsü 112 ambulansı için fermuar sistemi yaptırdı

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da motosiklet sürücüsü 112 ambulansı için fermuar sistemi yaptırdı

Olay, merkez Osmangazi ilçesi Ankara Yolu Caddesi üzerinde yaşandı. Bir vakaya seyir halinde olan 112 ekibini gören motosiklet sürücüsü, ambulansın önüne geçti.

Trafiği 'Fermuar' sistemiyle açmaya çalışan ve ambulansa adeta eskortluk yapan motosiklet sürücüsünün örnek davranışı, kameraya yansıdı.

Görüntüyü izleyenler bir hayat kurtarılmasına yardımcı olduğu için motosiklet sürücüsüne teşekkür ettiler.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.03.27 10:16 - Son Güncellenme: 2024.03.27 10:28 - İHA
A