Bursa'da kiracılar evi ateşe verdi!
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde kiracılar kaldıkları evi ateşe verdi.
2024.04.12 01:27 - Son Güncellenme: 2024.04.12 01:37 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN
Olay, Bursa'nın Osmangazi ilçesi Çırpan Mahallesi'nde meydana geldi.
Edinilen bilgiye göre, kiracılar kaldıkları evi henüz bilinmeyen bir sebeple ateşe verdi.
Yangını gören vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edili.
Olayla ilgili ölü veya yaralı bilgili bulunmamakta.

