Bursa'da kebap keyfi işkenceye dönüştü!

Bursa'da kebap keyfi işkenceye dönüştü!

Bursa'nın İnegöl ilçesinde faaliyet gösteren bir işletmede kebap yiyen yiyen biri çocuk 6 kişi, hastanelik oldu.

2015.02.22 12:05 - Son Güncellenme: 2015.02.22 12:09 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da kebap keyfi işkenceye dönüştü!

Edinilen bilgilere göre, bir kebapçıdan sipariş veren ve işyerinde İskender yiyen 6 kişi, yaklaşık iki saat sonra mide bulantısı ve kusma şikayetiyle İnegöl Devlet Hastanesi Acil servisine getirildi.

Hastanelik olan ve mideleri yıkanan 6 kişinin ilk belirlemelere göre gıdadan zehirlendikleri tespit edildi.

Olayla ilgili savcılık tarafından tahkikat başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.02.22 12:05 - Son Güncellenme: 2015.02.22 12:09 - HABER MERKEZİ
A