Bursa'da kebap keyfi işkenceye dönüştü!
Bursa'nın İnegöl ilçesinde faaliyet gösteren bir işletmede kebap yiyen yiyen biri çocuk 6 kişi, hastanelik oldu.
2015.02.22 12:05 - Son Güncellenme: 2015.02.22 12:09 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgilere göre, bir kebapçıdan sipariş veren ve işyerinde İskender yiyen 6 kişi, yaklaşık iki saat sonra mide bulantısı ve kusma şikayetiyle İnegöl Devlet Hastanesi Acil servisine getirildi.
Hastanelik olan ve mideleri yıkanan 6 kişinin ilk belirlemelere göre gıdadan zehirlendikleri tespit edildi.
Olayla ilgili savcılık tarafından tahkikat başlatıldı.