Bursa'da kayıt bahanesiyle dolandırıcılık

Bursa'da kayıt bahanesiyle dolandırıcılık

Bursa'da 2 kişi, kayıt işlemi bahanesiyle girdikleri evden 3 bin 100 TL çalıp, kayıplara karıştı.

2013.07.22 10:32 - Son Güncellenme: 2013.07.22 10:35 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da kayıt bahanesiyle dolandırıcılık


Edinilen bilgiye göre olay Orhangazi ilçesi Tekke mahallesinde meydana geldi. N.S., evinde oturduğu sırada tanımadığı 2 şahsın kapıdan içeriye girdiğini gördü. Şahıslar N.S.'ye, kayıt işlemi için geldiklerini ifade ederek para istedi. Şahıslara inanan N.S., yanında bulunan 200 TL'yi zanlılara verdi. Daha sonra zanlılar şahıstan 100 TL daha istedi. İçeriden para alıp gelen N.S., şahısların evden ayrıldığını fark etti. Bunun üzerine tekrar içeriye giren N.S., paralarını kontrol ettiğinde yerinde olmadığını gördü. Dolandırıldığını anlayan şahıs durumu polise bildirdi. Olay yerine gelen polis ekipleri şahsın sorgusunu başvurup, olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.07.22 10:32 - Son Güncellenme: 2013.07.22 10:35 - HABER MERKEZİ
A