Bursa'da kanlı gasp can aldı!

Bursa'da kanlı gasp can aldı!

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, gece yarısı sokak ortasında bıçaklanarak telefonu gasp edilen adam, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

2016.04.09 12:05 - Son Güncellenme: 2016.04.09 12:10 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da kanlı gasp can aldı!
03:07 Cep telefonunu gasp edip bıçakladılar

İLGİLİ VİDEO

Cep telefonunu gasp edip bıçakladılar

Olay, dün gece Sinanbey Mahallesi 1. Leylak Sokak'ta meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 39 yaşındaki İbrahim Öztürk ile iki kişi arasında çıkan tartışma kavgaya dönüştü.

Çıkan kavgada şahıslardan biri üzerinden çıkardığı bıçağı Öztürk'e salladı. Öztürk, bıçağın karın boşluğuna isabet etmesiyle kanlar içinde yere düştü. Bunun üzerine şüpheliler, yerde yatan şahsın üzerindeki telefonu gasp ederek yaya olarak kaçtı.

APARTMAN SAKİNLERİNDEN İLK MÜDAHALE
Bıçaklı kavgayı gören apartman sakinleri, yerde kanlar içinde yatan adamın imdadına koştu. Vatandaşlar, evlerinden aldıkları havlularla tampon yarak kanı durdurmaya çalıştı. Ağır yaralı İbrahim Öztürk, olay yerine gelen 112 ekiplerinin müdahalesinin ardından İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırılmasına rağmen kurtarılamadı.


Emniyet ekipleri, firar eden cinayet zanlıları arıyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.04.09 12:05 - Son Güncellenme: 2016.04.09 12:10 - HABER MERKEZİ
A