Bursa'da kadınlar birbirine girdi
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde bulunan bir hastane girişinde 2 kadın grubu birbirine girdi.
2023.04.10 17:40 - Son Güncellenme: 2023.04.10 17:46 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Olay, dün Osmangazi ilçesinde Çekirge Devlet Hastanesi girişinde meydana geldi. Kadınlardan oluşan 2 grup arasında bilinmeyen nedenle tartışma çıktı.

Taraflar, saç saça baş başa birbirine girdi. O anlar, cep telefonu kamerasına yansıdı. Kavga, 2 grubun olay yerinden ayrılması ile sona erdi.


