Bursa'da işitme engelliler için söylediler

Bursa'da işitme engelliler için söylediler

Keles Çok Programlı Anadolu Lisesi öğrencileri, işaret dilini öğrenerek, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolasıyla işitme engelliler için şarkı söyledi.

2017.12.03 18:37 - Son Güncellenme: 2017.12.03 23:03 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da işitme engelliler için söylediler

"Bir gün değil her gün engellilerin yanındayız" diyen Keles Çok Programlı Anadolu Lisesi Çocuk Gelişimi öğrencileri, bölüm öğretmeni Sevgi Turan Aksoy'dan 15 gün işaret dili eğitimi aldı.

Ardından provalara başlayan öğrenciler, "Sev Kardeşim" şarkısını işaret diliyle seslendirdi. Öğrenciler, işaret diliyle seslendirdikleri bu şarkıya klip çekerek 3 Aralık Dünya Engelliler Gününde engellilere armağan etti. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.12.03 18:37 - Son Güncellenme: 2017.12.03 23:03 - HABER MERKEZİ
A