Bursa'da intihar! 'Bu hayattan sıkıldım'

Bursa'da intihar! 'Bu hayattan sıkıldım'

Bursa'da kanser hastası 73 yaşındaki adam, başına dayadığı tüfeği ateşledi. Yaşlı adam olay yerinde hayatını kaybetti. 

2016.03.09 08:36 - Son Güncellenme: 2016.03.09 09:12 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da intihar! 'Bu hayattan sıkıldım'
00:49 Bursa'da bu hayattan sıkıldım dedi, kendini vurdu

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da bu hayattan sıkıldım dedi, kendini vurdu

Olay Nilüfer ilçesine bağlı Çamlıca Mahallesi Erdem Sokak'ta meydana geldi.



Edinilen bilgiye göre, evli ve 3 çocuk babası 73 yaşındaki Hüseyin Ak iki hafta önce cezaevinden çıktı. Aynı zamanda kanser hastası olan Ak, bir süredir bunalım halindeydi.



Yakınlarına sürekli "bu hayattan sıkıldım" şeklinde söylemlerde bulunan Ak, gece saatlerinde eşi ile birlikte evinde otururken dinlenmek için yan odaya gideceğini söyledi. Bunalımdaki Ak, bir süre sonra evde bulunan tüfeği başına dayayarak tetiğe bastı. Tüfek sesi ile birlikte yan odaya koşan eşi, kocasının kanlar içinde yatan cansız bedeni ile karşılaştı. Olay yerine gelen 112 Acil servis ekipleri Hüseyin Ak'ın hayatını kaybettiğini belirledi.



Hüseyin Ak'ın cansız bedeni Adli Tıp Morgun'a kaldırılırken, polis, olayla ilgili soruşturma başlattı.
 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.03.09 08:36 - Son Güncellenme: 2016.03.09 09:12 - HABER MERKEZİ
A