Bursa'da iki ilçede su kesintisi!
BUSKİ Genel Müdürlüğü İçmesuyu Dairesi Başkanlığı tarafından Yıldırım ve Mustafakemalpaşa ilçelerinde su kesintisi yapılacak.
2024.01.18 08:42 - Son Güncellenme: 2024.01.18 14:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
BUSKİ Genel Müdürlüğü İçmesuyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Yıldırım İlçesi Değirmenönü Mahallesi ve civarında 18.01.2024 tarihinde 09.00 - 18.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacak.
BUSKİ Genel Müdürlüğümüz İçmesuyu Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Yıldırım İlçesi Değirmenönü Mahallesi ve civarında 18.01.2024 tarihinde 09.00 - 18.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacaktır. pic.twitter.com/Uoa6BvCZPW
-- BUSKİ💧 (@BuskiGM) January 18, 2024
BUSKİ Genel Müdürlüğü Kanalizasyon Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında, Mustafakemalpaşa İlçesi Yunusemre Mahallesi, Mustafakemalpaşa Küçük Sanayi Sitesi ve civarında, 19.01.2024-19.02.2024 tarihleri arasında 09:00 - 18:00 saatleri arasında zaman zaman su kesintisi yapılacak.
BUSKİ Genel Müdürlüğümüz Kanalizasyon Dairesi Başkanlığı tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında, Mustafakemalpaşa İlçesi Yunusemre Mahallesi, pic.twitter.com/Jht174WayA
-- BUSKİ💧 (@BuskiGM) January 18, 2024