Bursa'da hurdacıların yaktığı ateşi itfaiye ekipleri söndürdü! Ekiplerin ardından tekrar yaktılar

Bursa'da hurdacıların yaktığı ateşi itfaiye ekipleri söndürdü! Ekiplerin ardından tekrar yaktılar

Bursa'nın Osmangazi ilçesinde hurdacılar tarafından yakılan ateş itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Hurdacılar ekiplerin ardından tekrar ateş yaktı.

2024.03.03 19:58 - Son Güncellenme: 2024.03.03 20:19 - Bursa Bölge - ELİF BAYRIK
A
Bursa'da hurdacıların yaktığı ateşi itfaiye ekipleri söndürdü! Ekiplerin ardından tekrar yaktılar

ELİF BAYRIK / BURSADA BUGÜN 

Bursa'nın Osmangazi ilçesi Geçit Mahallesi 2. Gündoğdu Sokak'ta hurdacılar ateş yakıyor.

İhbar hattımıza gelen bilgiye göre; yaklaşık 1 saat önce itfaiye ekipleri hurdacılar tarafından yakılan ateşi söndürmüştü. Hurdacılar itfaiye ekiplerinin gitmesinin ardından tekrar ateş yaktı.

Bu durumdan şikayetçi olan bir vatandaş, "Bunu 1 haftadır yapıyor hurdacılar ve bizleri zehirliyorlar" ifadelerini kullandı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.03.03 19:58 - Son Güncellenme: 2024.03.03 20:19 - ELİF BAYRIK
A