Bursa'da hastane başhekiminin koronavirüs testi pozitif çıktı

Bursa'da hastane başhekiminin koronavirüs testi pozitif çıktı

BURSA Orhangazi Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Ferit Alaybeyoğlu'nun koronavirüs testi pozitif çıktı. Alaybeyoğlu'nun Orhangazi Devlet Hastanesi'nde karantina altına alındığı öğrenildi.

2020.04.15 21:19 - Son Güncellenme: 2020.04.15 21:24 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da hastane başhekiminin koronavirüs testi pozitif çıktı
03:00 Bursa'da 201 kişinin karantinası sona erdi

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da 201 kişinin karantinası sona erdi

Koronavirüs salgınının Türkiye'de görülmesinin ardından tüm mesaisini hastanede geçiren ve tüm çalışmaları yakından takip eden Orhangazi Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Ferit Alaybeyoğlu, bazı rahatsızlıklar nedeniyle tedbir amaçlı koronavirüs testi yaptırdı. Başhekimi Op. Dr. Alaybeyoğlu'nun kovid-19 test sonucu pozitif çıktı. Test sonuçlarının ardından görevli olduğu Orhangazi Devlet Hastanesi'nde karantina altına alınan Op. Dr. Alaybeyoğlu'nun tedavisine başlanıldı. Alaybeyoğlu'nun genel sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.15 21:19 - Son Güncellenme: 2020.04.15 21:24 - HABER MERKEZİ
A