Bursa'da Gemlik Karsak'a meydan

Bursa'da Gemlik Karsak'a meydan

Bursa'nın Gemlik Belediye Başkanı Refik Yılmaz, ilçeye yeni bir meydanın daha kazandırılacağını söyledi. 

2016.09.19 14:12 - Son Güncellenme: 2016.09.19 14:13 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da Gemlik Karsak'a meydan

Karsak bölgesinde kamulaştırılan kahvehanenin ardından tuvaletin ve eski trafo binasının da yıkımına başlandı. Yıkımı takip eden Belediye Başkanı Refik Yılmaz, Gemlik'e nefes aldıracak meydan ve park çalışmalarının süreceğini kaydetti. Karsak meydanındaki güzelleştirme çalışmalarının sürdüğünü ifade eden Refik Yılmaz, "Karsak meydanı Gemlik'e çok yakışacak. Mahalle statüsüne dönüşen eski köylerde de metruk bina yıkımları devam ediyor. Meydansız, spor tesisi ve parkı olmayan mahalle kalmayacak. Gemlik'te kent estetiğine uygun çalışmalar yapıyoruz, öte yandan eski köylerimize nefes alacak yatırımlar gerçekleştiriyoruz. Gemlik'in ve köylerinin marka değeri daha da artıracak" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.09.19 14:12 - Son Güncellenme: 2016.09.19 14:13 - HABER MERKEZİ
A