Bursa'da feci son! Selfie yaparken yaklaşık 10 metre yükseklikten düşerek hayatını kaybetti

Bursa'da feci son! Selfie yaparken yaklaşık 10 metre yükseklikten düşerek hayatını kaybetti

Bursa'da bir şelalede selfie çekerken yaklaşık 10 metre yükseklikten düşen genç hayatını kaybetti.

2019.06.06 19:43 - Son Güncellenme: 2019.06.06 19:47 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da feci son! Selfie yaparken yaklaşık 10 metre yükseklikten düşerek hayatını kaybetti
04:02 Bursa'da feci son! Selfie yaparken yaklaşık 10 metre yükseklikten düşerek hayatını kaybetti

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da feci son! Selfie yaparken yaklaşık 10 metre yükseklikten düşerek hayatını kaybetti

Olay, Orhaneli ilçesindeki piknik alanında meydana geldi.

Edinilen bilgiye göre, Furkan A. (17), piknik yapmak için ailesi ile birlikte ilçeye geldi. Bu sırada kayalıkların üzerine çıkan Furkan A., selfie yapmak isterken ayağı kaydı. Yaklaşık 10 metre yüksekten Furkan A., şelale suyunun biriktiği yere düştü.

Olayı gören babası ve vatandaşlar, çocuğu kurtarmaya çalışsa da başarılı olamadı. İhbar üzerine AFAD, jandarma ve Bursa İl Emniyet Müdürlüğü Deniz Polisi Büro Amirliği'nde görev yapan kurbağa adamlara haber verildi. Olay yerine gelen kurbağa adamlar, çocuğun cansız bedenini suyun 2.5 metre derinliğinde buldu. Sudan çıkartılan ceset yapılan incelemenin ardından otopsi Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı. Çocuğun ailesi ise, olay yerinde gözyaşlarına hakim olamadı. 

Jandarma olayla alakalı tahkikat başlattı. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.06.06 19:43 - Son Güncellenme: 2019.06.06 19:47 - HABER MERKEZİ
A