Bursa'da ev karantinasından kaçan aile jandarmaya yakalandı

Bursa'da ev karantinasından kaçan aile jandarmaya yakalandı

Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde, 14 günlük ev karantinasından kaçan aynı aileden 2 kişi yakalandı.

2020.04.23 15:55 - Son Güncellenme: 2020.04.23 15:57 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da ev karantinasından kaçan aile jandarmaya yakalandı
01:28 Bakanlıktan işaret dilinde Corona virüs uyarıları

İLGİLİ VİDEO

Bakanlıktan işaret dilinde Corona virüs uyarıları

Korona virüs tedbirleri kapsamında ilçeye bağlı Ovaazatlı Mahallesinde kontrol yapan jandarma ekipleri, 14 günlük ev karantinasında olan aynı aileden A.B. (36) ile S.B. (58)'yi dışarıda gördü.

Şüpheli hareketlerde bulunan şahısların kimlik kontrolünü yapan jandarma ekipleri, şahısların karantinada olduğunu ve ilçe merkezine akrabalarının yanına gideceğini tespit etti.

Her iki şahsa 3 bin 18 TL para cezası kesen ekipler, A.B ve S.B'yi sağlık kontrollerinin yapılması ve yeniden karantinaya alınmaları için hastaneye teslim etti.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.23 15:55 - Son Güncellenme: 2020.04.23 15:57 - HABER MERKEZİ
A