Bursa'da çocuklar karın tadını çıkardı
Bursa'da okulların tatil olmasını fırsat bilen çocuklar karın keyfini çıkardı.
2013.12.11 13:16 - Son Güncellenme: 2013.12.11 13:16 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa'ya yılın ilk karının yağmasıyla kendilerini sokaklara atan çocuklar, kar topu oynadı. Okulların tatil olmasını fırbat bilen çocuklar, kızaklarıyla kaymayı da ihmal etmedi. Bu yıl ilk defa karda kaydıklarını söyleyen çocukların neşesi yüzlerinden okundu.
Karın keyfini çıkartan çocuklar, "Kardan büyük keyif alıyoruz. Kar yağmasını uzun zamandır bekliyorduk. Bugün okullar tatil edildi. Kar yağmasıyla birlikte kendimizi sokaklara attık" dediler.