Bursa'da çocuklar, balkonlar arasına kurdukları düzenekle mesajlaşıp, eğlendi

Bursa'da çocuklar, balkonlar arasına kurdukları düzenekle mesajlaşıp, eğlendi

Bursa'da koronavirüs tedbirleri kapsamında sokağa çıkması yasak olan ilkokul öğrencisi 2 çocuk, kağıtlara yazdıkları mesajları balkonlar arasında kurdukları düzenek ile birbirine ileterek, eğlendi.

2020.04.10 12:16 - Son Güncellenme: 2020.04.10 12:18 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da çocuklar, balkonlar arasına kurdukları düzenekle mesajlaşıp, eğlendi
01:30 Bursa'da çocuklar, balkonlar arasına kurdukları düzenekle mesajlaşıp, eğlendi

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da çocuklar, balkonlar arasına kurdukları düzenekle mesajlaşıp, eğlendi

İnegöl ilçesi Kemalpaşa Mahallesi'ndeki karşılıklı apartmanlarda oturan Esma Esiner (9) ile arkadaşı Çağan Kutlu Özdemir (9), koronavirüs tedbirleri kapsamında evden dışarı çıkamayınca, ilginç bir eğlenceye imza attı.

Balkondan balkona ip çeken çocuklar, kağıtlara yazdıkları mesajları bu düzenekle birbirlerine ileterek eğlendi.

Çocukların bu ilginç eğlencesi sosyal medyada ilgi gördü.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.10 12:16 - Son Güncellenme: 2020.04.10 12:18 - HABER MERKEZİ
A