Bursa'da Bylock programını kullanan 5 kişi adliyeye sevk edildi

Bursa'da Bylock programını kullanan 5 kişi adliyeye sevk edildi

Bursa'da yürütülen FETÖ/PDY soruşturmaları kapsamında örgütün haberleşme programı Bylock kullandıkları tespit edilen 2'si kadın 5 kişi adliyeye sevk edildi. 

2017.12.22 09:03 - Son Güncellenme: 2017.12.22 09:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da Bylock programını kullanan 5 kişi adliyeye sevk edildi
00:33 Bursa'da Bylock programını kullanan 5 kişi adliyeye sevk edildi

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da Bylock programını kullanan 5 kişi adliyeye sevk edildi

Bursa Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen Fetullahçı Terör Örgütü Paralel Devlet Yapılanması soruşturmaları kapsamında örgütün haberleşme programı olan Bylock kullandıkları tespit edilen 5 kişi, İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan operasyonla gözaltına alındı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından sağlık kontrolünden geçirilen 2'si kadın 5 kişi adliyeye sevk edildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.12.22 09:03 - Son Güncellenme: 2017.12.22 09:06 - HABER MERKEZİ
A