Bursa'da Bylock programını kullanan 5 kişi adliyeye sevk edildi
Bursa'da yürütülen FETÖ/PDY soruşturmaları kapsamında örgütün haberleşme programı Bylock kullandıkları tespit edilen 2'si kadın 5 kişi adliyeye sevk edildi.
2017.12.22 09:03 - Son Güncellenme: 2017.12.22 09:06 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
00:33
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da Bylock programını kullanan 5 kişi adliyeye sevk edildi
Bursa Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen Fetullahçı Terör Örgütü Paralel Devlet Yapılanması soruşturmaları kapsamında örgütün haberleşme programı olan Bylock kullandıkları tespit edilen 5 kişi, İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan operasyonla gözaltına alındı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından sağlık kontrolünden geçirilen 2'si kadın 5 kişi adliyeye sevk edildi.

