Bursa'da bisikletli gence ambulans çarptı

Bursa'da bisikletli gence ambulans çarptı

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde ambulansın çarptığı 15 yaşındaki bisikletli genç yaralandı.

2016.09.01 13:23 - Son Güncellenme: 2016.09.01 13:35 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da bisikletli gence ambulans çarptı

15 yaşındaki Burak M.'ye göl yolu kavşağını geçtikten hemen sonra arkasından gelen Burak D. idaresindeki 16 BD 513 plakalı ambulans çarptı.

Ambulanstaki sağlık ekibinin müdahale ettiği Burak M. Orhangazi Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Kısa süreli hafıza kaybı yaşayan ve kusmaya başlayan genç, ambulansla Bursa Devlet Hastanesi'ne sevk edildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.09.01 13:23 - Son Güncellenme: 2016.09.01 13:35 - HABER MERKEZİ
A