Bursa'da bir su kesintisi daha!

Bursa'da bir su kesintisi daha!

Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından Yıldırım ilçesinde 17 Ağustos Pazartesi günü su kesintisi yapılacak.

2015.08.14 17:04 - Son Güncellenme: 2015.08.14 17:10 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da bir su kesintisi daha!

BUSKİ yetkililerinin açıklamasına göre, altyapı çalışmaları sebebiyle Yiğitler Mahallesi ve civarında 17 Ağustos Pazartesi günü, 08.00 ile 18.00 saatleri arasında su kesintisi yapılacak.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.14 17:04 - Son Güncellenme: 2015.08.14 17:10 - HABER MERKEZİ
A