Bursa'da belediyeye yıldırım düştü

Bursa'da belediyeye yıldırım düştü

Bursa'nın İznik ilçesine bağlı Boyalıca'da minareye ve belediye binasına isabet eden yıldırım yangına sebep oldu.

2014.08.08 15:34 - Son Güncellenme: 2014.08.08 15:34 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da belediyeye yıldırım düştü


İznik'in Boyalıca Mahallesi'nde sağanak yağmurla birlikte Merkez Camii'nin minaresine yıldırım düştü. Paratoner sayesinde minare zarar görmezken, yıldırım, minareden belediyeye uzatılan MOBESE'lerin kablolarından elektrik panosuna atladı. Yıldırımla birlikte patlama oldu. Ardından yangın çıktı. O esnada belediye çay bahçesinde bulunan vatandaşlar patlama sesiyle büyük panik yaşadı.
Zabıta memuru Halil Oğuz, alevler üst katlara sıçramadan, kendi canı pahasına üç yangın tüpünü boşaltarak, panodaki yangını söndürmeyi başardı. İznik Belediye Başkanı Osman Sargın, meclis üyeleriyle Boyalıca'ya gelerek belediye hizmet binasının yanan panosunu yerinde inceledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.08.08 15:34 - Son Güncellenme: 2014.08.08 15:34 - HABER MERKEZİ
A