Bursa'da belediye başkanı tehlike şimdi her yerde diyerek duyurdu! Orhangazi'de vaka sayısı 146 oldu

Bursa'da belediye başkanı tehlike şimdi her yerde diyerek duyurdu! Orhangazi'de vaka sayısı 146 oldu

Bursa Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın, yaptığı açıklamada ilçedeki pozitif vaka sayısının 146'ya çıktığını bildirdi.

2020.04.20 23:14 - Son Güncellenme: 2020.04.20 23:19 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da belediye başkanı tehlike şimdi her yerde diyerek duyurdu! Orhangazi'de vaka sayısı 146 oldu
08:59 Bilim Kurulu Üyesi Kara: İkinci kez hastalanma olasılığı çok düşük

İLGİLİ VİDEO

Bilim Kurulu Üyesi Kara: İkinci kez hastalanma olasılığı çok düşük

Bursa Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın'dan flaş koronavirüs açıklaması geldi.

Aydın, tehlike şimdi her yerde diyerek yaptığı açıklamada ilçedeki pozitif vaka sayısının 146'ya çıktığını duyurdu. 

Aydın, Orhangazililere evde kalın çağrısını da yineledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.20 23:14 - Son Güncellenme: 2020.04.20 23:19 - HABER MERKEZİ
A