Bursa'da belediye başkanı tehlike şimdi her yerde diyerek duyurdu! Orhangazi'de vaka sayısı 146 oldu
Bursa'da belediye başkanı tehlike şimdi her yerde diyerek duyurdu! Orhangazi'de vaka sayısı 146 oldu
Bursa Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın, yaptığı açıklamada ilçedeki pozitif vaka sayısının 146'ya çıktığını bildirdi.
2020.04.20 23:14 - Son Güncellenme: 2020.04.20 23:19 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
08:59
İLGİLİ VİDEO
Bilim Kurulu Üyesi Kara: İkinci kez hastalanma olasılığı çok düşük
Bursa Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın'dan flaş koronavirüs açıklaması geldi.
Aydın, tehlike şimdi her yerde diyerek yaptığı açıklamada ilçedeki pozitif vaka sayısının 146'ya çıktığını duyurdu.
Aydın, Orhangazililere evde kalın çağrısını da yineledi.