Bursa'da Başkan Taban isyan etti! "Elinize ne geçti?"
Bursa'nın İnegöl ilçesinde yakılmış çöp konteynerlerini gören Belediye Başkanı Alper Taban sosyal medya hesabından sitemde bulundu.
2022.03.23 13:18 - Son Güncellenme: 2022.03.23 13:30 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İnegöl'de çevre kirliliğinin önüne geçmek için ve yenilenebilir enerji dönüşümü açısından ilçenin birçok yerine yerleştirilen atık toplama kutularının yanı sıra çöp konteynerleri hem kirli görüntüyü engelliyor hem de çevreye atılan dönüştürülebilen varlıkların doğada kaybolmasını engelliyor.
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban sosyal medya hesabından yakılmış bir çöp konteynerını paylaşarak yakan kişilere serzenişte bulundu.
Başkan Taban paylaşımında: Konteyner yakılmaz, içine çöp atılır. YAKTINIZDA ELİNİZE NE GEÇTİ? dedi.
Konteyner yakılmaz, içine çöp atılır.
-- Alper TABAN 🇹🇷 (@alpertaban16) March 23, 2022
YAKTINIZDA ELİNİZE NE GEÇTİ ? #İnegöl pic.twitter.com/FtMPmiKTYT