Bursa'da bandodan kış konseri
Bursa Büyükşehir Belediyesi Orkestra Şube Müdürlüğü Bando Takımı, müzikseverler için "kış" konseri verdi.
2018.01.06 09:31 - Son Güncellenme: 2018.01.06 10:25 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
00:58
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da bandodan kış konseri
Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi'ndeki konserde, orkestrayı şef Nilüfer Göl yönetti.
Bursalı müzikseverlerin yoğun ilgi gösterdiği gecede, "Bir göz aşinalığı var aramızda", "Kasımpaşa kıyıları" ve "Dilimi bağlasalar" gibi eserler seslendirildi.
Konserin sonunda Karagöz Halk Dansları Topluluğu'nun performansı, sanatseverler tarafından uzun süre alkışlandı.