Bursa'da balkonda serinlerken evi soyuldu

Bursa'da balkonda serinlerken evi soyuldu

Bursa'da sıcak havadan bunalan kişi evinin terasında oturduğu esnada, evindeki altınlar çalındı.

2015.08.13 10:45 - Son Güncellenme: 2015.08.13 10:53 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da balkonda serinlerken evi soyuldu

Olay, merkez Osmangazi ilçesi Bağlarbaşı Mahallesi'nde saat 00.10'da meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, sıcaktan bunalan F.D. serinlemek için evin terasına çıktı. Yatmak için eve dönen F.D., yatak odasındaki dolabın açık olduğunu fark etti.

Dolabın içindeki kutuyu kontrol eden F.D., 1 adet altın künye ile 1 adet 14 ayar altın kelepçenin yerinde olmadığını gördü. Polis ekiplerine haber veren F.D., zararının 3 bin lira olduğunu ifade etti.

Polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.13 10:45 - Son Güncellenme: 2015.08.13 10:53 - HABER MERKEZİ
A