Bursa'da balıkçılardan örnek davranış! Yaralı ördeği tedavi ettirdiler
Bursa'nın Gemlik ilçesi sahilinde balık tutarken yaralı bir ördek bulan olta balıkçıları, gerekli tedavinin ardından ördeği denize saldı.
2025.02.25 17:07 - Son Güncellenme: 2025.02.25 17:10 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
00:24
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da balıkçılardan örnek davranış! Yaralı ördeği tedavi ettirdiler
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Gemlik sahilinde balık tutan balıkçılar suyun içinde yaralı bir ördek olduğunu gördüler, ördeği suyun içinden alarak veterinere götüren balıkçılar gerekli tedavinin ardından ördeği yeniden doğal yaşamına saldılar.
Balıkçılar, bu örnek davranışlarıyla hayvan sevgisini ve duyarlılığını gösterirken, çevreye ve doğaya karşı sorumluluk bilincini de vurguladılar.