Bursa'da "Arjantin'de Dört Mevsim" konseri

Bursa'da "Arjantin'de Dört Mevsim" konseri

Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası, "Arjantin'de Dört Mevsim" konseri ile müzikseverler ile buluştu.

2018.01.25 23:35 - Son Güncellenme: 2018.01.26 01:57 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da "Arjantin'de Dört Mevsim" konseri
01:06 Bursa'da "Arjantin'de Dört Mevsim" konseri

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da "Arjantin'de Dört Mevsim" konseri

Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi'ndeki  konseri Şef Orhun Orhan yönetti.

Bursalı müzikseverlerin ilgi gösterdiği konserde, İstanbul Borusan Filarmoni Orkestrası keman solisti Pelin Halkacı Akın, çeşitli eserler seslendirdi.

A. Piazzolla'nın "Buenos Aires'te Dört Mevsim", Mahir Cetiz'in "Introduction-Tango" ve R. Strauss'un "Metamorfozlar" eserlerinin de sunulduğu konser, Bursalı müzikseverlerin beğenisini topladı. 

Konser sonunda solist Pelin Halkacı Akın ve Şef Orhun Orhon, uzun süre alkışlandı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2018.01.25 23:35 - Son Güncellenme: 2018.01.26 01:57 - HABER MERKEZİ
A