Bursa'da arabada konser etkinliği gerçekleştirildi

Bursa'da arabada konser etkinliği gerçekleştirildi

Nilüfer Belediyesi tarafından "Arabalı Konser" etkinliği gerçekleştirildi.

2020.07.04 08:05 - Son Güncellenme: 2020.07.04 08:10 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da arabada konser etkinliği gerçekleştirildi
00:58 Bursa'da arabada konser etkinliği gerçekleştirildi

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da arabada konser etkinliği gerçekleştirildi

Balat Atatürk Ormanı'nda düzenlenen etkinlikte sanatseverler arabalarını uygun yerlere park etti.

Uzun süredir dışarıda müzik keyfi yaşayamayanlar için yapılan etkinlikte, Nilüfer Oda Orkestrası'nı şef Deniz Tan yönetti.

Müzikseverler radyo frekansından bağlanarak araçlarından, seslendirilen müzikleri dinledi.

Orkestra, konserde "Al Yazmalım", "Devlerin Aşkı", "The Godfather" ve "La la land" gibi yerli ve yabancı eserlere yer verdi.

Konser sonrasında "Unutursam Fısılda" filmi izlenildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.07.04 08:05 - Son Güncellenme: 2020.07.04 08:10 - HABER MERKEZİ
A