Bursa'da anaokulu öğrencileri polis merkezini gezdiler
Bursa'da, 55 anaokulu öğrencisi 7 öğretmenleriyle birlikte Yiğitler Polis Merkezi Amirliği'ni ziyaret etti. Öğrenciler, polis merkezinde yapılan işlemler hakkında bilgi alıp, polis ekiplerine teşekkür etti.
2025.02.27 12:12 - Son Güncellenme: 2025.02.27 12:12 - Bursa Bölge - DHA
Bursa'da Yıldırım ilçesi Esenevler Mahallesi'nde 55 anaokulu öğrencisi 7 öğretmeniyle birlikte Yiğitler Polis Merkezi Amirliği'ni ziyaret etti.

Polis merkezinde yapılan çalışmaları gören anaokulu jöğrenileri, giydikleri üniformalarla merak ettikleri polis otolarına bindi.

Polis merkezi bahçesinde ikramlar eşliğinde, bilgilendirilen anaokulu öğrencileri polislere teşekkür ettiler.



