Bursa'da 8 aylık bebeğin bonzai komasına girdiği iddiası

Bursa'da 8 aylık bebeğin bonzai komasına girdiği iddiası

Bursa'da 8 aylık bir bebeğin evde bulduğu bonzai maddesini yutarak komaya girdiği iddia edildi. Yoğun bakımda tedavisi devam eden bebeğin yaşam mücadelesi verdiği öğrenildi. 

2016.09.24 14:33 - Son Güncellenme: 2016.09.24 14:42 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da 8 aylık bebeğin bonzai komasına girdiği iddiası
00:05 Bursa'da 8 aylık bebeğin bonzai komasına girdiği iddiası

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da 8 aylık bebeğin bonzai komasına girdiği iddiası

İddiaya göre, merkez Osmangazi ilçesi Selimzade Mahallesi'ndeki evinde sabah saatlerinde annesi tarafından baygın halde bulunan 8 aylık bebek, yakınları tarafından özel bir hastaneye getirildi. Burada yapılan ilk müdahalenin ardından uyuşturucu komasına girdiği belirlenen minik bebek, ambulansla Şevket Yılmaz Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Hayati tehlikesinin bulunduğu öğrenilen talihsiz bebeğin, tedavisi sürerken, ailesi ise ifadesine başvurulmak üzere polis merkezine götürüldü. Bebeğin ifadesine başvurulan anne babasının, uyuşturucu maddeyi 10 yaşındakinin ablasının dışarıdan bulup eve getirmiş olabileceğini söyledikleri öğrenildi.

Talihsiz bebeğin, odada yalnız olduğu sırada eline geçirdiği bonzai maddesini ağzına atıp yuttuğu iddia ediliyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.09.24 14:33 - Son Güncellenme: 2016.09.24 14:42 - HABER MERKEZİ
A