Bursa'da 8 aylık bebeğin bonzai komasına girdiği iddiası

Haber · 2016.09.24 16:30

BURSA'nın merkez Osmangazi İlçesi'nde, evde bulduğu uyuşturucuyu yiyerek zehirlendiği iddiasıyla hastaneye getirilen 8 aylık D.D. sevk edildiği devlet hastanesinde müşahade altına alındı. Doktorlar, bebeğin hayati tehlikesinin olmadığını açıklarken, polis ise bebeğin zehirlenmesine neden olan ot türü bitkinin uyuşturucu mu yoksa başka bir şey mi olduğunu araştırıyor.