Bursa'da 300 ağaç kesildi!

Bursa'da 300 ağaç kesildi!

Bursa'nın Osmangazi İlçesi Yunuseli mahallesinde, Bursa Büyükşehir Belediyesi ekipleri tarafından 300'e yakın ağacın yol yapım bahanesiyle kesildiği öne sürüldü.

2015.08.11 16:16 - Son Güncellenme: 2015.08.11 17:09 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da 300 ağaç kesildi!

Bursa'da 300 ağaç yol yapımı gerekçesiyle katledildi! 

Bursa'nın Osmangazi İlçesi Yunuseli mahallesinde, Bursa Büyükşehir Belediyesi ekipleri tarafından 300'e yakın ağacın yol yapım bahanesiyle kesildiği bildirildi.

Konuyla ilgili açıklama, Doğayı ve Çevreyi Koruma Derneği'nden (DOĞADER) geldi.

DOĞADER'den ağaç kesimine ilişkin yapılan açıklamada, "Bugün Yunuseli havaalanı yolunda yaptığımız incelemede Bursa Büyükşehir Belediyesi'nin saçma sapan bir yürüyüş yolu projesi nedeniyle 2 km'lik dere yolu boyunca yaşları 25 ile 30 olan 300'e yakın ağacı kesmiş olduğunu gördük, geç haberimiz olmazı nedeniyle bu ağaçları kurtaramadık" ifadelerine yer verildi.

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.11 16:16 - Son Güncellenme: 2015.08.11 17:09 - HABER MERKEZİ
A