Bursa'da 20 yaş altındaki tüm yolcuların abonman kartları kullanıma kapandı!

Bursa'da 20 yaş altındaki tüm yolcuların abonman kartları kullanıma kapandı!

BURULAŞ resmi sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, yeni tedbirler kapsamında 20 yaş altındaki tüm yolcuların abonman kartlarını geçici olarak kullanıma kapattıklarını duyurdu.

2020.04.03 22:06 - Son Güncellenme: 2020.04.03 22:35 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da 20 yaş altındaki tüm yolcuların abonman kartları kullanıma kapandı!
03:07 Cumhurbaşkanı Erdoğan açıkladı! 31 şehre giriş-çıkışlar kapatıldı, 20 yaş altına sokağa çıkma yasağı getirildi

İLGİLİ VİDEO

Cumhurbaşkanı Erdoğan açıkladı! 31 şehre giriş-çıkışlar kapatıldı, 20 yaş altına sokağa çıkma yasağı getirildi

Burulaş'ın sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım şöyle:

Öte yandan Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, yaptığı açıklamada maske takmayanların toplu ulaşımdan yararlanamayacağını ifade etti.

Aktaş, "Koronavirüs salgınına karşı devletimiz tedbirleri artırdı. Yarından itibaren Bursa'ya giriş ve çıkışlara izin verilmeyecek. 20 yaş altı gençlerimiz de 65 yaş üstü büyüklerimiz gibi dışarı çıkamayacak. Toplu ulaşım, pazar ve marketlerde maske takmak zorunlu olacaktır" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.03 22:06 - Son Güncellenme: 2020.04.03 22:35 - HABER MERKEZİ
A