Bursa'da 2 kişi kangal cinsi köpeği aralarına alıp motosikletle trafikte görüntülendi
Bursa'da 2 kişi kangal cinsi köpeği aralarına alıp motosikletle trafikte seyrederken görüntülendi. Hem köpeğin canını hem de kendi canlarını hiçe sayan motosikletli şahıslara sosyal medyada birçok kişi tepki gösterdi.
2024.04.05 11:07 - Son Güncellenme: 2024.04.05 11:28 - Bursa Bölge - İHA
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da 2 kişi kangal cinsi köpeği aralarına alıp motosikletle trafikte görüntülendi
Edinilen bilgiye göre, görüntüler Yalova yolunda çekildi. Ortalarına bindirdikleri kangal cinsi çoban köpeği ile birlikte trafikte seyreden motosikletli 2 kişiyi gören vatandaşlar motosiklet üzerindeki köpeği ve 2 kişiyi kayda aldı. Canlarını hiçe sayan şahıslar otoyol üzerinde kucaklarında köpekle uzun süre seyretti. O anları kayda alan bir kişi görüntüleri sosyal medyada paylaşınca, motosikletteki 2 kişiye vatandaşlar tepki gösterdi.
Olayla ilgili tahkikat başlatıldığı öğrenildi.


