Bursa'da 17 işçi zehirlendi

Bursa'da 17 işçi zehirlendi

Bursa'da bir elektrikli ısı ve cihazları üreten firmada makinelerin temizlenmesi esnasında kokudan etkilenen 17 kişi hastaneye kaldırıldı.

2014.01.12 10:50 - Son Güncellenme: 2014.01.12 10:51 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da 17 işçi zehirlendi


Edinilen bilgiye göre, olay, sabah saatlerinde Demirtaş Organize Sanayi Bölgesi (DOSAB) Ali Osman Sönmez Caddesi üzerinde faaliyet gösteren endüstriyel elektrikli ısı ve cihazları üreten fabrikada meydana geldi. Fabrikanın üretim bölümünde makinelerin kimyasal ilaçlarla temizlenmesi esnasında meydana gelen koku işçileri zehirledi. Zehirlenme sebebiyle olay yerine çok sayıda ambulans sevk edildi. Dumandan etkilenen işçiler, Muradiye Devlet Hastanesi, Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile Çekirge Devlet Hastanesine kaldırıldı. Bazı işçiler ise özel araçlarla hastaneye sevk edildi. Polis olayla ilgili soruşturma başlatırken, zehirlenen işçilerinin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.01.12 10:50 - Son Güncellenme: 2014.01.12 10:51 - HABER MERKEZİ
A