Bursa Büyükşehir'de hedef 3'üncülük
BURSA Büyükşehir Belediyespor Kulübü Masa Tenisi Bayan Takımı'nın hedefi Süper Ligi ilk üç içinde bitirmek.
2013.04.02 15:03 - Son Güncellenme: 2013.04.02 15:03 - Spor - HABER MERKEZİ
ÜÇÜNCÜ SIRADA YER ALIYOR
Büyükşehir Belediyespor'un Bayan Masa Tenisi takımı Bursa'da yapılan üçüncü etap Süper Lig karşılaşmalarında oynadığı 8 maçta 7 galibiyet, 1 mağlubiyet aldı. Yeşil beyazlılar bu sonuçla Süper Ligde üçüncü sırada yer alıyor. Bursa Büyükşehir Belediyespor, 28-29 Nisan tarihlerinde Elazığ'da yapılacak olan maçları da ilk 3 içinde tamamlamanın hesaplarını yapıyor.
56 PUAN TOPLADI
Büyükşehir Belediyesporun Masa Tenisi Antrenörü Halil Korulu, "Üst üste çok zorlu maçlar oynadık. Hedefimiz ligi ilk üçte bitirmek. Şu anda 56 puanla Kocaeli Kağıtspor ile aynı puanda üçüncü sırada yer alıyoruz. Elazığ'da yapılacak olan son etap müsabakalarında iddiamızı sürdürüyoruz" dedi.