Bursa Büyükşehir Belediyespor, Yenimahalle Belediyespor'u mağlup etti
Bursa Büyükşehir Belediyespor, deplasmanda Yenimahalle Belediyespor'u 32-29 yendi.
2024.04.29 19:58 - Son Güncellenme: 2024.04.29 19:59 - Spor - AA
Hentbol Kadınlar Süper Lig'in 22. ve son haftasında Bursa Büyükşehir Belediyespor, deplasmanda Yenimahalle Belediyespor'u 32-29 yendi.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk Spor Kompleksi'ndeki karşılaşmanın ilk yarısı, 14-14 beraberlikle tamamlandı.
