Bursa Büyükşehir Belediyesi Orkestra Şube Müdürlüğü Kadın Korosu'ndan Anneler Günü konseri

Bursa Büyükşehir Belediyesi Orkestra Şube Müdürlüğü Kadın Korosu'ndan Anneler Günü konseri

Bursa Büyükşehir Belediyesi Orkestra Şube Müdürlüğü Kadın Korosu, Bursalı müzikseverler için Anneler Günü dolayısıyla konser verdi.

2024.05.15 09:53 - Son Güncellenme: 2024.05.15 09:54 - Bursa Bölge - AA
A
Bursa Büyükşehir Belediyesi Orkestra Şube Müdürlüğü Kadın Korosu'ndan Anneler Günü konseri

Tayyare Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen konseri şef Ayşegül Yüzgeç yönetti.

Konserde, "Geceler Yarim Oldu", "Ne Aşk Kaldı Ne De Bir İz" ve "Ömrümüzün Baharı Birlikte Geçsin" gibi eserler, solistler ve koro tarafından seslendirildi.

Gecenin sonunda solistlerin ve koronun performansı sanatseverler tarafından uzun süre alkışlandı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.05.15 09:53 - Son Güncellenme: 2024.05.15 09:54 - AA
A